Minden hallgató a Neptunban rendszerben automatikusan hozzárendelésre kerül a kari Tanulmányi Iroda (TI) egy munkatársához, aki onnantól kezdve a hallgató saját tanulmányi ügyintézője lesz.
Az, hogy név szerint ki az a Tanulmányok => Képzés adatok menüben lehet megnézni az Ügyintéző mezőben.
Az ügyintézők elérhetőségei megtalálhatók a kari honlapokon, illetve a https://neptun.uni-obuda.hu/eler/to oldalon is.
Minden hallgatónak célszerű tudni és megjegyezni a saját tanulmányi ügyintézője nevét, mert az egyetemi ügyintézések során az a munkatárs lesz a legfontosabb kapcsolattartója, segítője (pl. szinte minden Neptun kérvény első körben automatikusan a hallgató saját tanulmányi ügyintézőjéhez fut be).
A kari Tanulmányi Irodák egységes ügyfélfogadási rendjei:
Minden Karra érvényes nyári ügyfélfogadási rend 2024. július 15. – augusztus 20. | |
Hétfő | ZÁRVA |
Kedd | 09:00-12:00 |
Szerda | 09:00-12:00 |
Csütörtök | 09:00-12:00 |
Péntek | ZÁRVA |
Minden Karra érvényes általános ügyfélfogadási rend 2024. augusztus 21-től | |
Hétfő | 08:45-11:45 |
Kedd | ZÁRVA |
Szerda | 08:45-11:45 és 13:15-14:30 |
Csütörtök | ZÁRVA |
Péntek | 08:45-11:45 |
Ezekben az időszakokban az ügyintézők elérhetők e-mailben, MS Teams-en, telefonon és előzetes egyeztetés nélkül személyesen is.
Ügyfélfogadási időn kívül, de munkaidőben(!) az ügyintézők e-mailben, MS Teams-en és telefonon kereshetők.
Munkaidőn kívül e-mailen lehet az ügyintézőknek üzenni, mely üzenetekre ők munkaidőben fognak válaszolni.
Emellett mindenkor elérhető a Neptun kérvénykezelője, melyben a hivatalos ügyintézéshez szükséges kérvények elektronikusan elindíthatók.
A kapcsolattartás elsődlegesen ajánlott formája minden esetben és időben az e-mail, melyben az ügyintézés gördülékenységének biztosítása érdekében kérjük feltüntetni nemcsak a nevet, hanem a Neptun azonosítót is!