Tanulmányi Iroda

Minden hallgató a Neptunban rendszerben automatikusan hozzárendelésre kerül a kari Tanulmányi Iroda (TI) egy munkatársához, aki onnantól kezdve a hallgató saját tanulmányi ügyintézője lesz.

Az, hogy név szerint ki az a Tanulmányok => Képzés adatok menüben lehet megnézni az Ügyintéző mezőben.

Az ügyintézők elérhetőségei megtalálhatók a kari honlapokon, illetve a https://neptun.uni-obuda.hu/eler/to oldalon is.

Minden hallgatónak célszerű tudni és megjegyezni a saját tanulmányi ügyintézője nevét, mert az egyetemi ügyintézések során az a munkatárs lesz a legfontosabb kapcsolattartója, segítője (pl. szinte minden Neptun kérvény első körben automatikusan a hallgató saját tanulmányi ügyintézőjéhez fut be).

A kari Tanulmányi Irodák egységes ügyfélfogadási rendjei:

  Minden Karra érvényes nyári ügyfélfogadási rend 2024. július 15. – augusztus 20.
Hétfő ZÁRVA
Kedd 09:00-12:00
Szerda 09:00-12:00
Csütörtök 09:00-12:00
Péntek ZÁRVA
  Minden Karra érvényes általános ügyfélfogadási rend 2024. augusztus 21-től
Hétfő 08:45-11:45
Kedd ZÁRVA
Szerda 08:45-11:45 és 13:15-14:30
Csütörtök ZÁRVA
Péntek 08:45-11:45

Ezekben az időszakokban az ügyintézők elérhetők e-mailben, MS Teams-en, telefonon és előzetes egyeztetés nélkül személyesen is.

Ügyfélfogadási időn kívül, de munkaidőben(!) az ügyintézők e-mailben, MS Teams-en és telefonon kereshetők.

Munkaidőn kívül e-mailen lehet az ügyintézőknek üzenni, mely üzenetekre ők munkaidőben fognak válaszolni.

Emellett mindenkor elérhető a Neptun kérvénykezelője, melyben a hivatalos ügyintézéshez szükséges kérvények elektronikusan elindíthatók.

A kapcsolattartás elsődlegesen ajánlott formája minden esetben és időben az e-mail, melyben az ügyintézés gördülékenységének biztosítása érdekében kérjük feltüntetni nemcsak a nevet, hanem a Neptun azonosítót is!